Известие

Collapse
No announcement yet.

Лостче мигачи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Включване на мигачите ще е ръчно но лоста не трябва да заеме позиция а трябва само да подаде сигнал за включване на мигачите и да се върне в изходно положение След това сигнал трябва да прекрати действието на мигачите ЕСО ти виждаш решение на изключването но трябва първо да се реши включването което не трябва да е механично Дано сте разбрали какво казвам
    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

    Comment


    • #32
      Включването може и да не е механично, но все трябва да е по желание на шофьора.
      Примерно с махване с ръка наляво или надясно, или с произнасяне на някакви думи..........
      Аз лично, чисто логически погледнато, не виждам друг начин.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #33
        Натиска се лоста той подава сигнал и се връща в изходно положение без да задържи но мигачите работят докато не ги спре Ел сигнал
        ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

        Comment


        • #34
          Да, това е идеята. Доколкото знам, мигачите се задействат и преди лостчето да е превключило устойчиво.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #35
            Устойчивото превключване направо се премахва а лоста при леко чукане реализира трикратно премигване на мигачите а при по голям ход задейства мигачите за постоянно като той си остава в изходно положение
            ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

            Comment


            • #36
              По-големият проблем е в изключването (автоматичното). Тези дни ще го разцъкам и ще пиша по-конкретни неща.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                По новите опели го имат това но незнам как е реализирано
                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                  По новите опели го имат това но незнам как е реализирано
                  Щом нек'ви си хлопели го имат, в близко бъдеще и няколко 166 - ци (поне) ще го имат


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Чак пък страхотно.....

                    Нали ABS, VDC и пр. работят горе долу на този принцип.

                    Ся с Вашите четки ще ме амбицирате да взема да копая по въпроса
                    Ако го направиш и с опция за CAN, цена няма да има.
                    При Bosch 5.7 VDC до колкото знам, има CAN комуникация между него и ECU.
                    Тези само с ABS на дали имат CAN.
                    При тях ще трябва да се свържат кабелите под предния капак за датчиците.
                    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщение
                      Ако го направиш и с опция за CAN, цена няма да има.
                      При Bosch 5.7 VDC до колкото знам, има CAN комуникация между него и ECU.
                      Тези само с ABS на дали имат CAN.
                      При тях ще трябва да се свържат кабелите под предния капак за датчиците.
                      Това, си мисля, че само ще направи устройството несъвместимо с някои (с доста) коли. Освен, ако не работи и по двата начина. Но това пък ще го усложни. Най-добре е да се взима информацията единствено от датчиците.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #41
                        Малко се усложнява свързването, трябва да се прекарат кабели до моторния отсек.
                        А може и да взема сигнала от K-линията на АБС на ОБД буксата. Така ще е съвместимо с всички модели.
                        Не знам обаче, до колко е успешно приложимо софтуерно.
                        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                        Comment


                        • #42
                          На този етап направих някои измервания и сметки, които показват, че при един завой на 90 гр. с радиус на кривина от 10 м, от външното колело се получават 388 импулса а от вътрешното - 334. Достатъчно ясно изразена разлика за да бъде "уловена" и ползвана за ориентир.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #43
                            По един микропревключвател на лостчето за мигачите за ляво и дясно и сте готови. Те подават сигнал на по едно реле за време за ляво и дясно и готово. като ти трябва по-дълго време, натискаш по закон божи и си си съвсем наред. Какво ви подгони да се човъркате по мозъка?!
                            Аз лично до сега на 33-ка не съм имал такъв проблем.
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #44
                              Това с релетата за време вече го играхме. Има и схема на 1- ва стр. от темата.
                              Сега доразвиваме идеята. А че няма да е потребна на всеки, това е ясно.
                              Важното е да се намираме на работа


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #45
                                Слаб съм в ела но да вметна не е ли по добре тази система да е с компоненти монтирани някъде по кормилния прът
                                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                                Comment

                                Working...
                                X